Шановні Клієнти!

У зв’язку зі складною ситуацією, яка склалась в енергосистемі України, можуть виникати перебої в роботі інфолінії. Якщо Вам не вдалось зв’язатись з відділом Технічної Служби Підтримки за телефоном 0 800 300 142, будь ласка, відправте запит на ел. адресу edi@comarch.com.ua. Наші консультанти сконтактують з Вами якнайшвидше, щоб вирішити Ваші питання. Дякуємо за розуміння!
Переможемо разом! Слава Україні! 💙💛

Data Pool

Згідно зі статистикою, близько 30% даних в картах продуктів містять помилки, що призводить до спадку продажів і додаткових витрат. Ми пропонуємо рішення, яке гарантує високу якість даних - це Comarch EDI Master Data Management - центральний каталог, який дозволяє поліпшити управління даними про продукти.

Інтеграція з Comarch EDI надає унікальну можливість, забезпечити високу якість даних - всі електронні документи будуть перевірені згідно з актуальними параметрами, введеним в Comarch EDI Master Data Management (наприклад, ціна на рахунок-фактурах).

Функціональність системи відповідає вимогам, прийнятим на законодавчому рівні даної країни, наприклад, Розпорядження ЄС 1169/2011, яке стосується вимог до опису продукту.

У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ? ХОЧЕТЕ ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ?
ЗАЦІКАВИЛИСЬ НАШИМИ РІШЕННЯМИ?

Відправити запит

Функціональність

Продавець

  • Розташування даних про продукт в одному місці (веб-додаток, завантаження файлу, відправлення файлу EDI)
  • Можливість доповнення більше 100 атрибутів, розділених на різні категорії, і додавання додаткових документів (наприклад, фотографії)
  • Введення загальних параметрів та спеціальних - для конкретного партнера (наприклад, ціна)
  • Різні статуси впроваджених версій продуктів
  • Різні версії продуктів (створення різних версій продукту, що діють в заданому періоді часу)
  • Різні ролі користувачів (наприклад, впровадження, підтвердження, публікація даних)
  • Можливість отримувати інформацію про введення даних Покупцем

Покупець

  • Доступ до актуальних даних про продукти всіх партнерів
  • Швидкий пошук продуктів
  • Підписка (миттєвий доступ до актуальних даних про обрані продукти)
  • Введення додаткових атрибутів (напр., код продукту покупця, категорія)
  • Визначення ролей користувачів (напр., заповнення даних, авторизація)
  • Спеціальний workflow для підтвердження даних залежно від атрибутів
  • Переговори з продавцем

Переваги

Переваги для продавців продуктів

  • Актуальні дані про продукти
  • Актуальна  інформація про продукти в касових системах (POS)
  • Зниження витрат на управління інформацією про продукти
  • Введення загальних та спеціальних параметрів продуктів
  • Різні версії продуктів

Переваги для покупців продуктів

  • Гарантія високої якості даних (наприклад, перевірка цін в рахунках-фактурах)
  • Автоматизація процесу оновлення даних про продукти
  • Узгоджена інформація про продукти незалежно від країни даного постачальника
  • Більш ефективні промоакції в касових пунктах, завдяки оновленню даних
  • Імпорт повних даних до внутрішніх систем

У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ? ХОЧЕТЕ ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ?
ЗАЦІКАВИЛИСЬ НАШИМИ РІШЕННЯМИ?

Відправити запит