ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ТОВАРНИХ ТА ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ В КОМПАНІЇ МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА
У наш час все більше компаній знаходиться в безперервних пошуках можливостей скорочення фінансових витрат і оптимізації бізнес-процесів. Одним із способів скорочення витрат є перехід компанії зі своїми контрагентами на електронний документообіг.
Безпаперовий документообіг виключає всі недоліки традиційного, а його надійність забезпечується передовими програмними і технічними рішеннями. Законодавча база на сьогоднішній день дозволяє обмінюватися такими первинними документами, як: «Акт виконаних робіт», «Податкова накладна», «Товарна накладна», «Акт розбіжностей» та ін. виключно в електронному вигляді.
Компанія Метро Кеш енд Кері Україна вже більше 10 років активно використовує можливості електронного документообігу, а з 1 січня 2017 року повністю перейшла зі своїми контрагентами також і на юридично вагомий електронний документообіг, впровадивши електронні документи «Товарна накладна» і «Податкова накладна». Одночасно в електронний вигляд були переведені і корегувальні документи: «Коригуюча товарна накладна» і «Розрахунок коригування до податкової накладної». Продуктивні підключення постачальників компанії, до даного проекту, почалися в квітні 2016 і на сьогоднішній день більше 200 постачальників обмінюється вище зазначеними документами виключно в електронному вигляді.
В результаті переходу на безпаперовий документообіг постачальники компанії Метро Кеш енд Кері Україна зможуть:
- мінімізувати час доставки документів;
- зменшити витрати на зберігання архіву документів;
- швидко відшукати документи в електронному архіві;
- уникнути втрати документів;
- оптимізувати процес проведення електронних документів в системі;
- мінімізувати «людський фактор» і помилки в документах;
- здійснити своєчасну перевірку документа і отримати інформацію про помилки;
- отримати можливість зареєструвати документи «Податкова накладна» і «Розрахунок коригування до податкової накладної» в ЄРПН;
- мати доступ до всіх документів, які стосуються даної угоди в одному місці і в електронному вигляді.
Компанія Метро Кеш енд Кері Україна генеральним оператором впровадження юридично вагомих документів вибрала міжнародного постачальника послуг електронного документообігу, компанію «Комарх» і платформу COMARCH EDI, яка представлена на ринку України вже понад 10 років і об'єднує в собі європейський досвід і якість зі знанням локального ринку і законодавчих вимог. Саме завдяки роботі через оператора електронного документообігу, значно підвищиться швидкість і безпека обробки і зберігання документів.
Ми зі свого боку сподіваємося і бажаємо економіці України в Новому 2017 році того, щоб кількість подібних інноваційних та економічно вигідних для всіх сторін проектів лише зростала і приносила значні фінансові вигоди їх учасникам. Так, так, саме фінансові вигоди, оскільки при переході на електронний юридично вагомий документообіг можна заощадити до 17 гривень на одному пакеті документів.
Для детальнішої інформації стосовно проекту зверніться, будь ласка, в технічну службу підтримки платформи COMARCH EDI за телефоном 0 800 300 142.