Comarch EDI – ефективна коммунікація в ланцюгу постачань
Ефективне управління ланцюгами постачань поступово стає все більш важливим елементом функціонування підприємств. Оптимізація операційних витрат і вдосконалення логістичних процесів дозволяє компаніям бути гнучкішими і гарантує можливість швидкої адаптації в умовах нестабільної економічної ситуації.
Якщо філософія бізнесу і підхід до управління не передбачають постійну адаптацію і вдосконаленння, компанії та їх лідери можуть застрягти в шаблонах, які щоразу рідше використовують в мінливих реаліях ринку
/Mike Rother ‘Toyota Kata’/
Сьогодні сучасні підприємства, котрі співпрацюють з різними діловими партнерами і беруть участь в різноманітних ланцюгах постачання, все більше орієнтуються на те, щоби задовільнити потреби клієнтів не лише в якості, а й у доступності, що особливо важливо в епоху динамічного зростання продажу через інтернет. До того ж автори роботи „Логістика в Польщі. Звіт за 2011 рік” зауважили, що якість в сучасному розумінні – це насамперед вміння передбачати очікування клієнтів і пропонувати їм більше, ніж вони очікують. А такий підхід вимагає креативності і гнучкості обов`язкових правил. Також автори додають, що основні критерії під час вибору ланцюга постачання залишаються сталими – це час, якість і вартість. А швидкість реакції на зміни, в тому числі надання інформації про порушення виконання замовлення, моніторинг таких ситуацій і їх переадресація до проектних груп, розглядається вже як щось особливе.
Новітні ІТ-технології і рішення тільки сприяють досягненню вищевказаних цілей. Одним із таких є Comarch EDI – платформа, що забезпечує електронну коммунікацію між бізнес-партнерами.
Як приклад використання цієї системи для оптимізації процесів постачання можна назвати поєднання логістичної етикетки за стандартами GS1 з EDI-документами. Доповнення функціональності веб-застосунку, який тисячі компаній використовують перш за все для отримання замовлень і відправки документів у відповідь в електронному вигляді, шляхом додання можливості створювати і роздруковувати не лише повідомлення про відвантаження (DESADV), але і пов'язану з ним логістичну етикетку, дозволяє забезпечити повне обслуговування ланцюга постачань (Order-to-cash). В результаті, підприємства можуть покращити організацію роботи на складах і скоротити час прийому товару.
За даними досліджень Інституту Логістики і Складування час прийому поставки при використанні етикетки разом з електронним повідомленням скорочується на 66% в порівнянні з часом прийому поставки традиційним методом.
Багато компаній також потребують швидкого доступу до інформації про статус їхніх замовлень і доставки. Це позитивно впливає на організацію процесів і на бізнес-співпрацю в цілому.
Comarch EDI забезпечує:
- електронний обмін різними типами документів (повідомлення про відвантаження, повідомлення про прийом товару, інструкція для перевізника, інструкція щодо відвантаження, інвентаризаційний рапорт, інструкція щодо обробки товарів тощо)
- поєднання документів, що стосуються певного замовлення
- аналіз і підтримку в моделюванні процесів
- високу якість даних (перевірка даних на відповідність встановленим правилами, перевірка коду)
- Comarch EDI Tracking – поточний моніторинг статусів: від моменту подачі замовлення до реалізація постачання і отримання рахунку-фактури
- систему в моделі SааS, пристосовану до вимог дрібних (веб-застосунок) і великих підприємств (інтеграція)
- досвід та інтернаціональність – реалізація проектів з різними логістичними операторами в різних країнах.
Мінливе бізнес-середовище, змушує компанії приймати рішення, які дозволять оперативно адаптувати ланцюг постачань. Платформа Comarch EDI забезпечує швидкий і безпечний обмін даними, які дозволять миттєво реагувати і приймати правильні рішення на підставі достовірної інформації.